Inloggen

Om gebruik te kunnen maken van uw persoonlijke profiel op Witte-Boussen dient u eerst even in te loggen.

Onze overige bedrijven

Witte-Boussen werkt samen met de volgende bedrijven;



Onze inkoop organisaties

Klantenservice

Wij zijn gericht op het aangaan van duurzame relaties met particuliere en zakelijke klanten. Klantgerichtheid betekent dat onze dienstverlening van toegevoegde waarde is en uniek moet zijn. Bij ons staat de klant echt centraal!

Vragen? Neem dan contact met ons op.

Contactformulier >
images/afbeeldingen/Website_2021/Klantenservice.jpg

Kwaliteitswaarborgen

Goed en betrouwbaar financieel advies staat bij ons altijd op de eerste plaats. Onze dienstverlening betreft immers uw geld en uw financiële toekomst.

Om die reden is kwaliteit het uitgangspunt bij alles wat wij doen. Om het hoge kwaliteitsniveau doorlopend te kunnen waarborgen, investeren wij continu in de kennis van de medewerkers en de kwaliteit van de organisatie. Wij zijn bovendien aangesloten bij verschillende keurmerk- en kwaliteitsorganisaties. Zij stellen steeds hoge eisen aan onze dienstverlening en houden ons scherp.

Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, biedt onze website diverse online hulpmiddelen. Daarmee kunt u zich eenvoudig en snel oriënteren op onze diensten en producten. Natuurlijk is daarnaast altijd persoonlijk advies mogelijk, zodat u met een vertrouwd gevoel de juiste beslissingen kunt nemen. Kiest u ervoor om direct via de website een financieel product af te sluiten, dan wijzen wij u erop dat in dat geval van advies géén sprake is.

Klachten

Vanzelfsprekend stellen we alles in het werk om u zo goed mogelijk te adviseren en begeleiden. Mocht u desalniettemin onverhoopt een ongewenste situatie ervaren, dan kunt u een klacht indienen bij onze directie. Klachten of aanmerkingen op onze gedragingen of uitlatingen, lossen we bij voorkeur in samenspraak met u op. Wij nemen iedere klacht serieus en beschouwen deze als een kans om de klanttevredenheid te verbeteren.

Bent u van mening dat uw klacht niet naar tevredenheid is opgelost, dan kunt u zich wenden tot het onafhankelijke Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD.

Het adres van het KiFiD is:
Klachteninstituut Financiële Dienstverleningkifid logo
Postbus 93257, 2509 AG Den Haag
Telefoon: 0900 355 2248 (€ 0,10 per minuut)
Website: www.kifid.nl

Klacht melden >
Dienstverleningsdocumenten

Dienstverleningsdocumenten

In de diverse DVD's (Dienstverleningsdocumenten) staat vermeld wat wij voor u kunnen doen en wat de kosten daarvan zijn.

In deze documenten beschrijven wij wat we normaal gesproken doen en wat de gemiddelde prijs is van deze diensten. Deze informatie is dus niet persoonlijk en specifiek afgestemd op uw situatie. Om die reden adviseren wij u om vooraf goede afspraken te maken met uw financieel dienstverlener.

Raadpleeg hier de Dienstverleningsdocumenten:

Dienstverlening

Witte-Boussen Assurantiën B.V. is een toonaangevende bemiddelaar in Zeeuws-Vlaanderen. Het werkgebied strekt zich echter uit van Zeeland tot zelf heel Nederland.

Bezoekadres:
Mr. F.J. Haarmanweg 16
4538 AR Terneuzen

Correspondentieadres:
Postbus 201, 4530 AE Terneuzen

Tel: 0115 - 618344
Fax: 0115 - 614560
Email: info@witteboussen.nl